woensdag 31 december 2014

Extra boodschappen

Van kinds af aan heb ik al een gruwelijke hekel aan oliebollen. Vroeger maakte mijn moeder de oliebollen zelf, en juist daarom moesten we ze ook eten, ze had tenslotte niet voor niks van 's ochtends vroeg tot het eind van de middag staan bakken. Als kind was ik blij als ik er 1 naar binnen gewerkt kreeg. Toen ik eenmaal zelf geld verdiende kocht ik wat ik zelf lekker vond voor oudejaarsavond, meestal Berliner bollen van de bakker en donuts.
Dit jaar ben ik in het kader van geld besparen niet naar de bakker gegaan. Zo'n bol is al gauw 1,50 en aan eentje heb je niet zo veel. In plaats daarvan ben ik naar de supermarkt gegaan. Tot mijn grote vreugde was heel veel met 50% korting omdat het bijna op de datum is. Nu heb ik 2 pakken bolussen, 2 pakken mini-donuts (die vind dochter erg lekker), 1 pak gewone donuts, 2 schuimgebakjes, een pak lekkere vla een een pak melk voor 7,46 mee kunnen nemen. Ik kwam er alleen achter dat ik eieren ben vergeten, daar wil ik straks nog even voor gaan. Laat de avond maar komen.

Fijne en goede jaarwisseling iedereen!

1 opmerking:

  1. Nou, dan ben je dus mooi goedkoop klaar en je hebt veel lekkere dingetjes.
    Geniet er van vanavond en een goede jaarwisseling gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen