vrijdag 19 december 2014

Kerstcadeau's

Kerstcadeau's. Niet mijn grootste hobby. Vorige jaren gingen dochter en ik naar den Bosch als uitje, en iets uit te zoeken voor onder de boom. Dit jaar heb ik veel diensten, dus heel veel tijd voor dat uitje hebben we niet. Ook financieel komt het beter uit om niet te gaan. Ik heb de keuze van wel of niet bij mijn dochter neergelegd, gewoon als vraag. Kerst cadeautjes kopen in de eigen woonplaats of in den Bosch. Ze koos de eigen woonplaats (gelukkig). In plaats van 50 euro per persoon uit te geven hebben we nu samen 40 euro uitgegeven. Daarbij zat ook al een verjaardagscadeautje voor mijn neefje die in januari jarig is. Mijn dochter heeft wat knutselspullen en dingen voor haar poppen uitgezocht, en ik heb een nieuw hoeslaken, nieuwe pannenlappen, lekkere shampoo en een nieuwe tas. Ik ben blij dat we toch hele leuke dingen waar we allebei blij mee zijn hebben uitgezocht, en het voor 60 euro minder is dan wat ik had begroot. Een heel verschil :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten