woensdag 17 december 2014

Kerstdiner

Vandaag heeft mijn dochter haar kerstdiner op school. Ieder kind neemt iets te eten mee, en gaat mooi aangekleed 's avonds naar school. Dochter krijgt normaal gesproken alleen tweedehands kleding, maar voor het kerstdiner krijgt ze altijd iets nieuws. Dit jaar was ik echt op tijd met iets uitzoeken.. Uch..pas maandag dacht ik eraan, na een subtiele hint van mijn dochter. Terwijl zij bij haar zelfverdedigingsles was ben ik het centrum in gedoken. Ik kwam daar een collega tegen die de tip gaf dat je bij de c en a mooie feestkleding kon kopen. Ik vind die winkel best wel mooie kleding hebben, maar dat past meestal niet zo in mijn budget. Gelukkig zit die ook niet hier in het centrum. Bij de z.eeman en h.ema kon ik niet slagen. In een opwelling ben ik bij sc.apino naar binnen gelopen en vond een heel mooi glittervest in de opruiming voor 6 euro. Daarna in het schoenenrek zag ik een mooi paar schoenen in de opruiming voor 10 euro. Bij dat mooie vest hoort natuurlijk ook een leuk rokje. Die hadden ze bij de w.ibra voor 7 euro, een nieuw wit shirt voor 4 euro, en om het af te maken een glittermaillot voor 3 euro. Voor 30 euro is ze compleet in het nieuw gestoken. Even later op de website van c en a gekeken, en de jurken die ik daar mooi vond voor dochter gingen richting de 50 euro. Ik ben best een beetje trots dat het me voor minder geld is gelukt in een uurtje rondneuzen.
Dochter is het meest blij met haar nieuwe schoenen, ze was zo verbaasd en verrast dat ze die zomaar kreeg, in plaats van in januari.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen