donderdag 18 december 2014

Sociaal plan

Ik werk bij een redelijk grote instelling in de zorg, nu iets van 8 jaar. Hartstikke leuk werk, elke dag ga ik er met plezier heen en ik geniet er ook echt van. Helaas is er een hoop onzekerheid. Blijft het gebouw waar ik wertk wel bestaan, en zo ja, mijn functie ook? En zo nee, wat dan? Welke molen ga je dan in en hoe ziet die eruit? Gister kreeg ik een brief van de vakbond dat er een sociaal plan ligt die geldig is van 1 januari 2015 tot 1 januari 2016. Dat is al snel. Misschien is er dan al wel meer duidelijkheid. Vandaag heb ik het er met mijn teamleider over gehad. Hij weet ook nog steeds van niks. Hij gaat er van uit dat komend jaar mijn functie nog steeds bestaat. Dat geeft me de ruimte om 2015 echt alles af te betalen, en eventueel een spaarpotje op te bouwen. Het geeft alleen zoveel onrust. En daar kan ik niet goed mee omgaan jammer genoeg

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen