vrijdag 19 december 2014

Van het kastje naar de muur...

Ik kreeg begin vorige week tot mijn grote vreugde een brief van de loterij waar ik aan mee dier, ik had een b.OL.com kaart gewonnen van 20 euro. Joepie, dan zou ik genoeg tegoed daar hebben voor een radio voor mijn dochter waar ze al zo lang om vraagt. Meteen naar de site om de radio te bestellen. Alleen wat bleek, de kaart was al verlopen. #%*#@ (in mijn hoofd). Ik heb de klantenservice geberld, en die meneer aan de telefoon vond het erg leuk voor me dat ik die kaart heb gewonnen. Ja ik ook, maar het zou nog leuker zijn als ie het ook deed. Ik hoefde me geen zorgen te maken, ik zou er binnen 2 dagen wat op horen. Dus echt niet. Na een berichtje te hebben geplaatst op hun sociale media om mijn ongenoegen te uiten werd ik gisteravond gebeld dat dit toch wel mijn probleem is en ik het moet oplossen. Tja. Hoe moet ik dat dan oplossen? Ik werd doorverwezen naar de klantenservice van b.OL. Daar werd ik ook niet veel wijzer van, volgens hun was dat toch wel een probleem van de loterij. Na wat gesteggel werd ik doorverbonden naar een andere afdeling. Als ik een foto van de kaart opstuur gaan ze het uitzoeken en oplossen. Ik durfde niet meer te vragen hoe lang dat dan ging duren. Ik denk dat de radio het 'grote' cadeau gaat worden voor dochters verjaardag in augustus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten