zaterdag 20 december 2014

Voorraad

Eens in de maand mag ik de auto van mijn broertje een dag lenen. Op vrijdagavond krijg ik dan de sleutel, en zaterdagochtend gaan dochter en ik (soms ook het buurmeisje) naar de i.kea om te ontbijten. Eerder gingen we ook wel eens naar de h.ema, maar persoonlijk vind ik daar minder aan. En omdat de i.kea wat verder weg is, is het ook echt een uitje. Deze keer had ik ook geluk, ik had een nieuw kussentje nodig voor op de bank, en ze hadden nu leuke en lekkere kussens voor 3 euro liggen. De bank zit meteen weer een stuk lekkerder.
Nadat ik de kinderen thuis had afgezet ben ik doorgereden naar de supermarkt om een flinke voorraad drinken aan te schaffen. Een bijkomend voordeel vind ik dat je via de kassabon zegels spaart voor gratis producten, deze keer voor gratis tandenborstels. Mijn doel is om er minimaal 3 te sparen. Door steeds maar 1 product tegelijk te halen en die bij de zelfscan af te rekenen gaat dat wel hard, ik heb als 1 spaarkaart vol. Zo kan ik daar ook een voorraadje van aanleggen zonder dat het iets kost, alleen wat energie.

1 opmerking:

  1. Jij komt er wel ;-) ik zie bij jou de bevlogenheid om voor niets of weinig dingen te regelen XX

    BeantwoordenVerwijderen