donderdag 15 januari 2015

Afgesloten tv

Vorige week werd de TV afgesloten, ik heb daar een maand achterstand. Ik heb al vaker een achterstand gehad, dus heel gek vind ik het niet dat ze de zenderkraan hebben dichtgedraaid. In tegenstelling van de vorige keren, waarbij ik hoe dan ook alle zenders weer wou kunnen zien, heb ik deze keer me vastgehouden aan mijn planning. De achterstand ga ik deze maand weer inlopen. En dus hebben we nu 2 weken de 3 nederlandse zenders kunnen 'ontdekken'. De conclusie van dochter en mij:

  • Er zijn een hoop leuke (niet gewelddadige) kinderseries
  • De actualiteitenprogramma's zijn best interessant
  • We hebben een hoop leuke cd's en dvd's liggen die we nog nooit hadden gezien, of waarvan een tweede (of derde) keer zien ook leuk was.
De nadelen hebben we ook gevonden:

  • In het weekend zijn de kinderprogramma's 's ochtends wat minder
  • In plaats van lekker te zappen moeten we nu opstaan om een cd of dvd te verwisselen (hoezo lui?)
  • Ik mis de reclames onder de films, die gebruik ik altijd om gedeeltes van de huiskamer op te ruimen
Volgende week betaal ik de rekening zoals gepland, dan zijn we aan het einde van de maand weer aangesloten. Zonder alle TV zenders zitten vind ik geen ramp, zonder internet zou ik erger vinden.

3 opmerkingen:

  1. Kijk eens op Kindertube staan 6000 series :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En een jaartje met alleen Ned1, Ned2. en Ned3? Ik zou het overwegen, kan je het geld wat je bespaart fijn voor andere dingen gebruiken. :-)
    Inte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaha, leuk om te lezen dat jij ook de pauzes gebruikt om ea op te ruimen. Ik dus ook, koffie zetten enz.

    BeantwoordenVerwijderen