zaterdag 10 januari 2015

Badkleding

Mijn dochter kwam afgelopen donderdag met de mededeling dat haar badpak kapot was. Ik had zelf nog niet gezien, ik had wel gezien dat hij wat slechter werd. Bij haar kont zat een slijtplkek en daar was een gat ingekomen. Niet echt een handige plek, en ook niet meer te repareren. Ik vind badpakken best duur, bij de goedkopere winkels zijn ze niet meer te vinden. De goedkoopste die ik bij de webwinkels kon vinden was met verzendkosten 15 euro. Normaal wil ik niet meer dan 5 euro betalen. Dus dat was 10 euro boven de prijs in mijn hoofd. Dat werd het allerlaatste alternatief. Een badpak heeft ze wel nodig omdat ze zwemles heeft. Op mp ben ik verder gaan kijken wat ik voor 5 euro kon krijgen (ik weet het, erg krenterig). Veel stond er niet op, maar ik heb er 1 gevonden voor 3,56 inclusief verzendkosten. Hopelijk kan ze het daar mee redden tot het voorjaar.

4 opmerkingen:

  1. Zodra de zomerkleding in de rekken van de kringloop komt te liggen ( en volgens mij is dat ergens in maart) komt de badkleding er ook. Zowel voor kinderen als volwassenen zie je er. Kinderen groeien vaak snel, vaak zien bikini's e.d er nog goed uit ( want wordt vaak maar 1 seizoen gebruikt).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je niet krenterig je gaat heel verstandig om met je geld. Ik geef je groot gelijk.

    Kinderen groeien zo snel en waarom veel geld uitgeven als het voor een fractie van de nieuwprijs kan.

    Ik kan nog veel van je leren hoe met geld om te gaan. Dit kan bij bij nog wel beter!

    Gr.
    Mina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zwemkleding van de hema is van een redelijke kwaliteit en niet duur. Maar met 3x een uur zwemles per week en nog 2x vrijzwemmen kozen wij toch voor een wat duurder badpak. Anders werden ze te snel dun, ging het model er uit of de rek. Meestal kocht ik ze in de uitverkoop. Bij zwemkleding is het wel dat alle waar is naar zijn geld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij Primark hebben ze een zwart badpak voor 4 euro! http://www.primark.com/nl/wat-is-er-nieuw/artikel/7818,workout-new-year-new-you Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen