zaterdag 3 januari 2015

Bioscoopbezoek

Vandaag zijn we samen met het buurmeisje naar de bioscoop geweest. Ik moet zeggen, voor mijn doen heb ik best veel geld uitgegeven. In de bioscoop in totaal 41 euro. Daar had ik 50 euro voor gepland. Later in de stad ben ik nog voor nieuwe schoenen gaan kijken. De schoenen waar ik nu op loop zijn nog te gebruiken, maar zoals met de sneeuw merkte ik dat de onderkant van mijn voeten naar werden. Maar met droog weer zijn ze prima, ze gaan ook nog niet weg. Toen ik maandag met dochter bij de schoenenzaak was had ik mooie schoenen voor 25 euro gezien. Die schoenen waren nu in de opruiming voor 12,50. Ik had 30 euro gerekend, dus dat kwam heel goed uit. We zijn nog wel wat wezen eten, dat was 15 euro. We hebben veel geld uitgegeven, maar zijn niet boven het budget uitgekomen. Het geld wat over is gaat in het leuke-dingen-bakje. En de bioscoopkaartjes gaan in de doos voor de geld-terug-regeling van de gemeente. In de zomer is dochter jarig, en wat de financiƫle situatie dan ook is, haar dag zal er niet onder lijden.

4 opmerkingen:

  1. Veel geld uitgeven is niet zo erg als je binnen je budget blijft. En zeker niet als je dan ook nog eens geniet van waaraan je het hebt uit gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee ik voel me er ook niet slecht om. De kinderen hebben een hele leuke dag gehad, en als zij het leuk hebben, heb ik het ook leuk :-)

      Verwijderen
  2. Fijn hoor dat dat nu kon, groot gelijk dat je het er even van genomen hebt hoor, dat moet af en toe kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je goed en verstandig bezig, petje af voor je.

    BeantwoordenVerwijderen