woensdag 28 januari 2015

Gratis producten

Gratis dingen zijn altijd leuk, maar sinds ik bewust bezig ben met mijn schulden zijn ze nog veel leuker. Het kan echt geld besparen. Bij de supermarkt had ik al 3 gratis tandenborstels (van een in mijn opzicht redelijk duur merk), deze maand kan ik daar de tandpasta (van 4 euro per tube) bij sparen. Als ik dat goed doe, hoef ik die in 2015 niet meer te kopen.

Ook via websites met gratis producten is best wel wat te krijgen. Ik hou zelf van s.mintjes, maar die zijn duur (en niet noodzakelijk). Bij de a.ction hebben ze ook zoiets voor een euro, maar de smaak is echt anders. Gister zag ik op zo'n gratis website dat er 3 gratis blikjes s.mintjes aangevraagd kunnen worden. Ze geven er 110 per uur weg. Voor heel Nederland is dat niet veel, maar het is me gelukt, ik heb 3 blikjes weten te bemachtigen. Ik ben er zelf erg blij mee, het voelt aan als een overwinning.
Ook gratis tampons, maandverband en tena's komen regelmatig voorbij. Ik vraag alles aan wat kan, als ik iets niet kan gebruiken is er wel iemand anders blij mee.

Ik ben alles aan het opschrijven, ik ben benieuwd wat ik heb uitgespaard aan het einde van het jaar.

4 opmerkingen:

  1. Kom je ook vaak bij de Lidl? Die hebben elke week een produkt waarop je kan stemmen, waarvoor de meeste stemmen zijn staat er elke dinsdag een bon voor 50% korting. Deze week kaasplakken en komende keus uit schoonmaakmiddelen.
    http://lidl-likes.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe ik ook! Al de Knorr pasta-saus en Becel-boter (tot 31 jan.) gehaald?
    Veel plezier ermee. Groet Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ik vaak doe is aan familie of kennissen vragen of zij ook belang hebben bij de actie, hebben zij dat niet , dan vraag ik of ik hun adres mag gebruiken, andersom doe ik dat ook, zo vraag ik voor mijn dochter ook op mijn adres gratis kattenvoer aan. zo kun je elkaar helpen. wel ben ik selectiever geworden en vraag alleen nog maar producten aan die ik ook daadwerkelijk gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ben ook selectiever. Knorr etc en becel gebruik ik nooit omdat er teveel troep inzit, dus ga het ook niet eten omdat het gratis is.

      Verwijderen