dinsdag 27 januari 2015

Grenzen

Op het werk had ik vandaag een gesprek met de leiding hoe het ging. Vrijdag had ik een controle afspraak bij de huisarts voor mijn schouder. Met mijn ene schouder gaat het heel goed, ik kan er vrijwel alles weer mee, nog wel met mate. Helaas is mijn andere schouder in staking gegaan (flink overbelast). De huisarts heeft geadviseerd het nu echt rustig aan te doen. Daar ben ik het helemaal mee eens, maar thuis zitten is op het moment niet de oplossing. Mijn leidinggevende is blij dat de ene schouder weer in redelijke staat is, en vind het prima dat ik niet thuis wil gaan zitten. Maar ik moet echt mijn grenzen gaan bewaken voor mezelf. Morgen heb ik een dag vrij, dan ga ik heel lief zijn voor allebei mijn schouders.

Morgen wil ik langs de markt voor fruit, en ook even langs de buurvrouw. Vandaag heeft ze/krijgt ze de uitslag naar de onderzoeken naar eventuele uitzaaiingen. Ik hoop zo dat ze er nog op tijd bij zijn en er kans op genezing is. Hopelijk mag het zo zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen