dinsdag 6 januari 2015

Nee-nee sticker

Ik ben een grote fan van sites waar je gratis proerfmonsters of producten kan krijgen. 1 keer per week ga ik de sites af en bestel ik de dingen die echt gratis zijn. Soms zijn het ook dingen waar ik niks aan heb, zoals iets voor de hond (die komt hier echt niet in huis). Gisteravond zag ik op nugratis een gratis nee-nee sticker (nee-ja kon ook) staan. Daar heeft mijn begeleidster het wel eens over gehad. Ik ben nogal gevoelig voor 'mooie' aanbiedingen, en kan er rustig mijn hele huis mee vol stallen, omdat ik op zo'n moment echt het gevoel heb niet zonder te kunnen, en ook heel snel tekort te hebben. Waar voorheen de speelkamer van mijn dochter zo vol stond met die mooie aanbiedingen dat de deur alleen nog met geweld openging (toen noemde we die kamer nog rommelkamer), is het na hulp van mijn begeleidster gelukt om alles uit te zoeken en 99% weg te gooien of weg te geven, alleen de stofzuigerzakken mochten van mij blijven. Ik vind het nu toch wel zonde van al dat geld.
 Sinds ik die valkuil van mezelf weet kijk ik reclame folders niet meer in. Een vriendin vond dat zonde, daardoor miste ik aanbiedingen. Dat zal best, maar door ze niet in te kijken bespaar ik geld. Goede aanbiedingen komen ook op TV langs. Nog vaker wordt ik nu blij verrast als ik bijvoorbeeld shampoo nodig heb en de actie 1+1 gratis is. Ik hou het nu bescheiden en koop maximaal 2 keer zo'n aanbieding.
Die sticker krijg ik begin februari.

2 opmerkingen:

  1. Bij de gemeente kan je die ook gratis aanvragen. Bij ons tenminste wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De nee-nee sticker zal je een hoop rust geven. In je hoofd en in je portemonee.
    Je kunt altijd naar aanbiedingen zoeken tegen de tijd dat iets opraakt.
    Ik snuffel nog weleens bij voordeelmuis.nl .

    BeantwoordenVerwijderen