dinsdag 13 januari 2015

Pech

Vandaag was ik heel blij met het gevonden geld van gisteren. Gister was mijn dochter met het overblijven achterover gevallen tijdens het spelen. Ze had daarna last van haar pols. Ze is wat pijn betreft soms best aanstellerig, en weet het goed te overdrijven. De juf dacht gister ook dat ze overdreef, en bij het uitgaan van de school dacht ik zelf ook dat het wel mee viel. Ik had haar in mijn vingers laten knijpen, en dat lukte. Vanochtend had ze er nog steeds last van, en zijn we naar de huisarts gegaan. Hij dacht dat het gekneusd was (wat ik niet gek had gevonden), maar voor de zekerheid moest ze toch even foto's laten maken. Nu zit er hier geen ziekenhuis, en moesten we met de bus. Dat geld kwam dus heel goed uit (of op het juiste moment). Ze heeft een twijgbreukje in haar pols. Ze heeft nu gips, en volgende week krijgt ze gekleurd gips. We hebben thuis een jas die ze niet mooi vind zo verknipt dat ze hem aan kan, dan houdt ze haar mooie jassen goed. Ook hebben we van een paar shirts de linker mouwen afgeknipt. Ik heb van het geld dat ik nog over had bij de w.ibra een paar bollen wol gekocht, dan kan ik een doek breien die ze om zich heen kan doen voor de warmte.

1 opmerking:

  1. Wat sneu!!
    Een breukje zit er gauw in helaas.
    Veel sterkte voor en met haar!!

    BeantwoordenVerwijderen