donderdag 29 januari 2015

Staking

Op het tafeltje hier staat een klein schattig trommeltje. Te vreemd gevormd om er koekjes in te doen. Maar perfect voor dropjes. Gister heb ik een zak Engelse drop bij de l.idl gekocht, en de inhoud paste precies in dat trommeltje. Tot zover geen problemen. Helaas is dochter af en toe best onvoorzichtig (of lomp), en probeert ze dat trommeltje op te tillen aan de deksel. Dat gaat niet lukken, de deksel vliegt er dan vanaf. Gister dus ook weer. En jammer genoeg voor mij kreeg ze het voor elkaar om de dropjes die in de trommel zaten in de prullenbak (die naast de bank staat) te laten landen. Als ik een rol behang had gehad, had ik haar er achter geplakt.
Gister was dat voor mij echt de druppel, ik was kwaad. Dat waren mijn dropjes, van MIJ. Koop ik eens iets voor mezelf, gooit een wijsneus alles op 2 dropjes na in de vuilnisbak. Oké, het was niet expres. Maar toch was ik kwaad. Ik ben naar boven vertrokken met de mededeling dat ze maar een boterham moest smeren. Ik ging een uur in staking. Na dat uur is dochter naar boven gekomen en hebben we het uitgesproken en nog even geknuffeld. Ik hou ontzettend veel van haar en met ruzie moeten we niet gaan slapen. Vandaag gaan we wel een nieuwe zak halen, en leg ik hem op een plek waar ze nog niet bij kan :-)

4 opmerkingen:

  1. Oooooh, doe jij niet aan eerlijk zullen we alles delen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jawel :-) dochter en ik mochten allebei iets van maximaal 2 euro uitzoeken. Dochter had chocolade broodjes gekozen :-)

      Verwijderen
  2. Dat is ook wel balen zeg! En wat een pech dat ze ook net in de prullenbak vielen. Ik zou gauw een nieuwe zak kopen.
    Lekker!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms valt iet gewoon helemaal verkeerd.
    En als het niet haar dropjes waren, dan snap ik best dat je even boos was.

    Gelukkig weer uitgepraat. Wel echt een toevalstrreffer met die prullenbak zeg!
    Doosje zou ik er zelf achteraan gooien als het zo'n rotdeksel heeft trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen