maandag 12 januari 2015

Zondagmiddag

Het is zondagmiddag. We zijn terug van de kerkdienst. Dochter is zich op haar speelkamer aan het vermaken met haar radio die het volgens haar niet wil doen (stekker vergeten). In de keuken ligt nog wat oud brood. De kinderboerderij ligt hier vlakbij, met daarachter een grote vijver met eenden en zwanen. Dochter en ik hebben besloten de eenden te gaan voeren en daarna even door te lopen naar de supermarkt. Op weg daar naartoe kwamen we langs de flats van mijn broers. De auto stond er ook. Het leek ons een geweldig idee om even te vragen of we de auto mochten lenen en naar de i.kea te rijden. Mijn broer vond het prima, hij had pas 's avonds de auto nodig. Onderweg naar de i.kea kwamen we vlak langs het huis van mijn ouders. Mijn moeder komt vrijwel nooit buiten, ze wordt wat ouder en loopt moeilijker. We hebben een kleine tussenstop gemaakt om mijn moeder even op te pikken. Gelukkig leek het haar een leuk idee en durfde ze bij mij in de auto te stappen (mijn broer was niet zo lovend over mijn rijkunsten). Uiteindelijk is het een leuk uitje geweest. We hebben wat in het restaurant gegeten, en ik vond 2 mooie fleece dekens voor op de bank voor 1,80 per stuk. Donderdag krijgt mijn broer nog 7,50 voor de benzine. En mijn moeder vond dat ik in de chaos van het verkeer daar goed kon rijden :-)

2 opmerkingen:

  1. Klinkt als een dag met een gouden randje.
    Fijn dat je moeder mee wilde en je rijkunsten kon waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAT LEUK EEN GEZELLIG UITSTAPJE MET JE MOEDER EN JE DOCHTERTJE,

    BeantwoordenVerwijderen