maandag 23 februari 2015

Dierentuin

Een paar maanden geleden deed ik nog mee met een loterij, en in de laatste maand dat ik meespeelde viel ik flink in de prijzen. Zo won ik 2 keer een prijs naar keuze. Daar heb ik voor mijn vader een mooie Parker pen voor gekozen voor zijn pensioen. Mijn vader is gek op mooie pennen, maar mist het geld om af en toe een mooie te kopen. Ik had hem direct naar hem laten opsturen. De verassing en blijdschap bij mijn vader waren heel groot. Met de tweede prijs had ik iets meer moeite. Wat moet ik met dingen die ik niet gebruik? Helemaal onderaan de uitzoek-pagina stond de dvd van Rio. De eerste film kende ik niet, de tweede wel. Dat werd dus mijn tweede prijs.

Ook won ik een dagje uit naar keuze. De dierentuin hier vlakbij behoorde ook tot de keuze. Ik hou zelf niet zo van dierentuinen, maar dochter wel. Dus heb ik toch maar voor die bon gekozen. De bon is voor 4 personen geldig, dus dochter heeft het buurmeisje ook gevraagd. Het buurjochie had er geen zin in, dus heb ik mijn broer ook meegevraagd. Gister hebben we voor ieder 2 flesjes drinken gehaald, en ook het eten. Chocoladebroodjes (die hebben we vanmorgen bij de l.idl gekocht), eierkoeken en suikerbollen. Bij elkaar bijna 8 euro. Voor die 8 euro zullen we nog best een leuke dag hebben. Normaal is dat alleen al door de toegangsprijs voor ons onbetaalbaar.

Toch heb ik bij al die prijzen een beetje mijn twijfels. Bijna nooit win je wat, en op het moment van opzeggen stromen de 'gewonnen' prijzen je toe. Het zal wel toeval zijn...

3 opmerkingen:

  1. ik durfde de PC loterij ook nooit op te zeggen tot ik verhuisde vorig jaar. De eerste maand was DE prijs in Zeeland gevallen hoorde ik, de provincie waarnaar ik verhuisde, gelukkig niet op mijn PC, anders was ik toch wel pissig geweest denk ik. De eerste 3 maanden heb ik nog zowel de oude als nieuwe PC gecheckt, nu denk ik er niet meer aan. Ook nooit echt wat gewonnen in 20 jaar behalve taartje ijsje etc. zit ik niet op de wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je je vader zo blij hebt kunnen maken! Ik doe eigenlijk nooit mee aan wedstrijden.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook gestopt met de loterijen. Het scheelt me 30 euro per maand. Van die 360 euro wat het op jaarbasis scheelt kan ik ook een hoop leuke dingen doen

      Verwijderen