woensdag 4 februari 2015

Gipsloos

Gister mocht het gips van dochters pols af. Daar was ze zelf in eerste instantie heel blij mee, de gym en zwemlessen heeft ze echt gemist. Toen het gips eraf was viel het wel een beetje tegen, haar pols voelt heel slap, en is ook nog gevoelig. Ook gymen mag ze nog niet, pas over 2 weken, dan is haar pols als het goed is weer stevig. Zwemmen mag ze wel, dat is juist erg goed.

De juf sprak me ook nog aan, maandag heb ik het oudergesprek op school. De juffen zijn erg blij, dochter heeft haar toetsen goed gemaakt. De juf bevestigde wat ik ook al merkte, dochter heeft in het afgelopen half jaar meer geleerd dan de afgelopen 4 jaar. Niet dat ze haar best niet deed, ze deed meer dan haar best. Maar ze kan geen meerdere handelingen tegelijk. Ze heeft vorig jaar een uitgebreid onderzoek gehad, en met de adviezen daarvan en een hoop uitproberen is het de juffen en dochter gelukt om wat te leren :-)  ik ben super trots op mijn dochter, het is haar gelukt!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen