vrijdag 27 februari 2015

Gratis spullen januari/februari

In januari had ik het idee dat ik ging bijhouden wat ik aan gratis producten kreeg. Niet met een 1+1 gratis actie, maar door het aan te vragen, zegels te sparen en geld-terug acties.
Want gratis producten zijn erg leuk, maar wat levert het op?

In de supermarkt heb ik 3 tandenborstels, 3 flessen wasverzachter, 7 tubes tandpasta en 4 flessen wasmiddel gespaard. Bij elkaar had dat een waarde van 70 euro. Vanaf de tandpasta krijg ik van veel mensen zegels. Ontzettend aardig, zo kan ik die dingen ook aan andere mensen geven. Het geld wat ik zelf heb uitgespaard is 30 euro. Dat komt omdat dochter en ik allebei een snel geïrriteerde huid hebben, en ik de wasverzachter en het wasmiddel aan verschillende mensen heb gegeven van wie ik dacht dat ze het konden gebruiken. Ook heb ik 4 tubes tandpasta weggegeven, aan 7 tubes heb ik niks.

Via nugratis zag ik de actie van de smintjes, je mocht 3 blikjes gratis aanvragen. Ik ben gek op die dingen, alleen vind ik ze te duur. Soms haal ik ze bij kruidvat als ze 1 euro zijn. En anders de neppers bij de action, die zijn ook 1 euro. Daarom heb ik de waarde van die blikjes op 1 euro per stuk gezet, dus 3 euro.

Via de geld-terug acties heb ik een doos tempo tissues gekocht, van €1,50. Ook een rolo toetje van €1,25 en een fles cola zero van €1,80. De cola heb ik aan de buren gegeven, ik lust geen cola, en anderhalve liter vind ik echt veel te veel voor dochter, ze mag 1 keer per 2 weken zo'n mini blikje. De tissues vind ik erg fijn, en het toetje erg lekker.

Alles bij elkaar had een waarde van €77,55. Mijn voordeel was €35,75. Toch nog een hoop geld. Het mooie vind ik dat ik meerdere mensen blij heb gemaakt :-)

4 opmerkingen:

  1. 1 keer per 2 weken een mini blikje ???? zielig ,om maar 1 keer per 2 weken iets lekkers te mogen drinken :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is ook nooit goed. Geef ze elke dag of week iets aan haar dochter geeft ze teveel suiker en nu is het weer zielig dat ze te weinig krijgt? Zeiken is ook een vak hoor. En lekker makkelijk zo anoniem blaten. Wees een vent en vermeld je naam.

      Verwijderen
    2. Ik moet er eigenlijk wel om lachen. Taksi is te zoet en slecht, maar cola niet? En al die cafeïne en suiker die daar in zit is niet slecht? Voor dochter is cola echt een traktatie, juist omdat ze het niet vaak krijgt

      Verwijderen
  2. Leuk die gratis spullen en goed dat je andere mensen ook laat meedelen. Nugratis kende ik nog niet, bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen