donderdag 5 februari 2015

Waskracht

Ooit, iets van 6 jaar geleden, kocht ik bij de a.ction een pak blauwe b.iotex, echt heel goedkoop. Toen had ik nog geen idee wat dat spul normaal kost, maar 1,79 vond ik een mooie prijs om te proberen. Omdat ik geen fijne huid heb, krijg ik uitslag van alle a-merk wasmiddel, zo ook van het huismerk. Alleen n.eutral, of de merkloze wasmiddelen worden hier goed verdragen. Dat wasmiddel kost 1,59 voor 2 kilo. Ik ben er heel tevreden mee, en in combinatie met de blauwe b.iotex werkt het perfect, en dochter en ik kunnen er allebei tegen (dochter heeft mijn type huid geërfd).

Op een gegeven moment was dat pak bijna leeg, en ging ik kijken wat dat spul normaal kost. Dat was even slikken, 5 euro voor een pak van 750 gram. Daar moest ik wel even over nadenken. Gelukkig bracht a.ction weer de oplossing, een 5 kilo pak voor 10 euro. Met dat pak heb ik gok ik bijna 4 jaar gedaan, heel veel gebruik ik niet. Helaas heeft de a.ction dat spul nooit meer gehad, en ik had me er al op ingesteld dat ik het voor de volle mep moest gaan kopen. Tot mijn grote blijdschap zag ik vorige week in de folder van mijn supermarkt dat spul staan, 1+1 gratis. Ze hadden 6 pakken staan, ik heb ze alle 6 meegenomen. Het scheelde 13,50 op normaal, en ik kan weer een paar jaar vooruit :-)

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk om zo die voorraad te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig dat het nu net in de aanbieding was dan!
    Dat scheelt heel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk voor Biotex ook eens bij de Wibra. Die hebben soms grote 5 kg pakken voor € 5,99.

    BeantwoordenVerwijderen