maandag 16 maart 2015

Cadeautjes

Gister was het dochtertje van mijn vriendin jarig. Ik heb vrij weinig met verjaardagen, maar ik ben gek op dat kind. En omgekeerd net zo. Daarom wou ik haar verjaardag niet overslaan.
Ze is gek op Dora, maar dat spul vind ik normaal veel te duur. Bij de kringloop heb ik een aantal keer flink geboft. Ik vond eerst een boekje van Dora voor 50 cent. Oké, hij zag er niet nieuw meer uit, maar geef zo'n boekje een uur aan een kind van net 3, en het ziet er net zo uit.
De keer daarna vond ik een Dora spel, voor kinderen van 3 tot 5 jaar, voor 1,50. Het meisje zou 3 worden, en voor haar leeftijd is ze echt al heel wijs. Dat spel heb ik ook meegenomen.
De laatste keer vond ik een Dora pop, met in haar rugzakje een mini Dora. Geen idee of dat hoorde, maar leuk vond ik het wel. De pop was 2 euro. Alleen de haren zagen er niet zo mooi meer uit. Maar na een avondje kammen was dat al veel beter.
Ik heb ook wat zelfgemaakte poppenkleding gegeven, dat heeft me verder niks gekost. Voor 4 euro was het kindje ontzettend blij. Vooral met de pop en de poppenkleren, die heeft ze met hulp aangekleed en niemand mocht er meer aankomen.

Ik ben blij dat ik voor zo weinig geld toch leuke dingen voor haar heb kunnen vinden. Nu kan ik voor mijn nichtje gaan kijken, zij wordt binnenkort 2 jaar.

1 opmerking:

  1. Leuk dat je geslaagd bent, Dora is normaal niet te betalen, maar via de kringloop is het nog leuk iets te kopen.

    Voor kinderverjaardagen is het moeilijk soms iets te vinden. Of ze hebben het al of het is schreeuwend duur. Voor de hele kleintjes valt het nog wel te doen, maar hoe groter ze worden, hoe moeilijker.

    BeantwoordenVerwijderen