woensdag 4 maart 2015

Eigenwijs

Vandaag kan ik als het goed is de fotoboeken voor de twee meiden ophalen. Gister was ik al zo eigenwijs om naar de kruidvat te gaan om te kijken of ze er al lagen.
Jammer genoeg lagen die boeken in een afgesloten kast. Dan maar een medewerker zoeken. Ik trof er eentje aan die echt heel veel plezier in zijn werk had (vakken vullen) en zich zichtbaar leek af te vragen wat hij daar deed. 
Nou ja, ik heb hem aangesproken, dus dan maar even doorzetten. Nadat ik had uitgelegd dat ik de bestelde boeken kwam halen, ging hij vol ijver de foto la doorzoeken. Meneer, ik kom niet voor foto's, maar voor de fotoboeken. Of ik me niet met zijn werk wou bemoeien, hij wist echt wel waar hij mee bezig was. Ondertussen kreeg een andere klant een uitbrander dat hij zijn foto's pakte. Iets wat mag, zolang je de bevestiging meeneemt. Nadat hij tot de conclusie kwam dat er niks van mij in die la zat (dat zei ik toch), ging hij verder in de la van de posters. 
Mijn geduld was al tot het dieptepunt gedaald, en de ergenis begon toch wel toe te slaan. Nadat hij ook niks tussen de posters had gevonden, ging hij het toch maar even aan een collega vragen. Die wist hem te vertellen dat hij een sleutel moest pakken en daar het afgesloten kastje mee kon open maken, daar lagen de fotoboeken, zoals de koeienletters ook aangaven. Volgens die man lag er niks van mij in. Dat kan, het hoort ook pas vandaag klaar te liggen volgens de mail. Maar ik zoek wel een andere medewerker die me kan helpen.

5 opmerkingen:

  1. Ach arme jongen laat je hem voor niks zoeken. Vandaag maar weer aan hem vragen, hij zal vast wel blij worden als vandaag je boek er wel is (-:

    Succes vandaag, hoop dat ze in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die arme jongen is niet geschikt voor zijn werk. Verkeerd zoeken, bij foto's en posters en dan ook nog een andere klant een uitbrander geven. Sorry hoor, maar als je zo doet hoor je niet in een winkel te werken.

      Verwijderen
  2. hahaha, die arme jongen loopt vast doodsbenauwd weg als hij je aan ziet komen vandaag !! LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk heb je ze vandaag dan toch op mogen halen. En zijn ze naar volle tevredenheid.
    Maar wat een hark.

    groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag waren ze er wel. Die ene jongen/man was er niet (gelukkig), de jongen die ik nu aansprak vroeg wel meteen hulp aan een collega omdat hij het niet wist.
    De 2 meisjes zijn blij met hun boeken :-)

    BeantwoordenVerwijderen