zaterdag 7 maart 2015

Lentedag

Vandaag is het echt zo'n lekkere dag, de klapdeuren zijn voor de eerste keer dit jaar open.
Vanmorgen zijn de twee meisjes en ik weer gaan ontbijten bij de ikea. Ik merk aan mezelf dat het rijden me steeds makkelijker af gaat, het lukt me steeds beter om via de borden op de weg ergens te komen.

Nadat we van de ikea afkwamen zijn we doorgereden naar de kringloop. Mijn bank begint erg slecht te worden, wat ik ook niet gek vind. Ik heb hem 3 jaar geleden voor 16 euro bij de kringloop kunnen kopen. Ze bezorgen in mijn woonplaats op donderdagochtend, en komende donderdag heb ik vrij, dus wie weet. Maar ze hadden vandaag geen banken die qua maat hier in huis paste. Wel vond ik een hele mooie jurk voor dochter voor 4 euro, een gloednieuwe broek voor dochter voor 2 euro, en twee boeken voor mij voor 2,50 per stuk. Bij de kassa stond een hele vriendelijke meneer die ons, zoals hij het noemde, vaste klanten korting gaf. Ik hoefde maar 8 euro te betalen.

Toen we 's middags weer thuis waren, merkte dochter op dat haar schoenen wel erg warm zaten. Ja dat geloof ik, het zijn echte warme sneeuwlaarzen. Ik heb gekeken hoeveel ik deze maand over zou houden van het boodschappenbudget als ik me aan mijn dagbudget hou. Dat zou 20 euro zijn. Bij s.capino heeft ze mooie schoenen vol met glitters gevonden, waar ze op de lekkere dagen prima kan lopen. Als de kinderbijslag binnenkomt gaan we voor een paar schoenen erbij kijken. Haar voeten zijn in de winter erg hard gegroeid, en ze kreeg haar voeten niet meer in haar oude schoenen geperst.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen