zaterdag 21 maart 2015

Shampoo aanbieding

Ik gebruik altijd een vast a-merk shampoo. Mijn huid kan nogal overgevoelig reageren, en jeukende uitslag op je hoofd is niet prettig. Dochter heeft ook zo'n overgevoelige huid, alleen dan voor andere merken dan ik. Gelukkig kunnen we allebei tegen het merk in de mooie paarse flessen. Nog een bijkomend voordeel, de shampoo is regelmatig in de aanbieding.
Bij de vorige 1+1 gratis actie heb ik mijn voorraad flink aangevuld. Ik koop wel altijd de goedkoopste variant.

In mijn vaste supermarkt hebben ze sinds kort weekendaanbiedingen. Die horen op vrijdag, zaterdag en zondag geldig te zijn. Nu kijkt de supermarkt niet zo nauw, en zijn de aanbiedingen al op woensdag geldig. Deze week is dat mijn merk shampoo, per fles 99 cent. Dat is niet duur. Maar ik heb er nog genoeg staan, en ik koop ze meestal ook in de buurt van de euro. Ik ben wel langs het schap gelopen, zo'n goede aanbieding blijft toch kriebelen.

Ik zag tot mijn vreugde ook nog een paar flessen shampoo met keratine staan. Dat is een bof, normaal is die shampoo minimaal 4 euro per fles. Ik heb nogal pluizig haar, en door die keratine shampoo wordt het iets gladder zonder mijn haar nog droger te maken (dat is ooit een tip van een kapper geweest, het scheelt dure kappers behandelingen).
Die shampoo heb ik wel goed ingeslagen. Ik heb nu 9 flessen shampoo en 9 flessen conditioner gekocht. Daar kan ik ontzettend lang mee doen, ik heb mezelf voorgenomen een nieuwe fles aan te spreken als mijn haar het weer nodig heeft. En tussendoor de andere shampoo.
Ik ben erg blij met mijn voorraadje 'speciale' shampoo. Ik vind dat echt een luxe.

3 opmerkingen:

  1. Of zelf de speciale shampoo gebruiken (dat ben je waard) en dochter de gewone?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat sowieso. Maar tussendoor gebruik ik de gewone shampoo ook. De gewone shampoo kan ik vaker voor een euro kopen.

      Verwijderen
  2. Ik gebruik helemaal geen gewone shampoo. 1-2 eitjes met wat vocht loskloppen en inmasseren, 5-10 min wachten en met lauw water uitspoelen, mijn droge haar knapt er enorm van op. Conditioner gebruik ik nog wel.Wat de andere tips zoals azijn vind ik niet geschikt.

    BeantwoordenVerwijderen