donderdag 9 april 2015

Gratis producten

Ik heb er al eerder over geschreven, over gratis producten. Ik ben er een grote fan van. Niet alleen voor mezelf, maar ook om weg te geven. Bij de supermarkt was de vorige spaaractie voor nivea men. Daar heb ik zelf niet heel veel aan. Maar het is best duur spul, bijna 10 euro per verpakking. Zonde om te laten liggen. Met behulp van de buren die de zegels uit principe niet sparen, heb ik 8 kaarten vol gekregen. 3 tubes heb ik aan de buren gegeven, mijn broertje heeft er 1 opgehaald. Voor die andere 4 verpakkingen komt vast wel een eigenaar.
De nieuwe spaaractie is voor pastasaus. Daar ben ik echt niet gek op. De buren lusten hem ook niet. Gelukkig mijn zusje wel. 

Gister heb ik op de site van korting is leuk, en de app van scoupy producten gezocht met 100% geld terug. Het waren er best wat vond ik. Gister heb ik gehaald:
  • Witte rijst van uncle ben-  €1,39
  • Pastasaus-                             €1,29
  • Liga daybreak-                     €2,41
  • Cola zero-                              €1,79
Ik gebruik ze alle vier niet, maar ik had bedacht dat ik de gratis producten als cadeau kan gebruiken voor mijn zusje en vriendin. Beide zijn in oktober jarig. Mijn zusje is met weinig tevreden, in ieder geval niet voor mijn budget. Geld wil ik haar niet geven. 
Mijn vriendin heeft ook een vrij dure smaak. Ze houdt (net als ik) van nuttige cadeaus. 
Ik heb voor allebei nog meer dan genoeg tijd om een leuke doos te vullen. 

Er waren nog meer producten via de app en site, maar mijn supermarkt had niet alles. Vandaag rij ik langs de appie om te kijken of ze het daar wel verkopen. 

3 opmerkingen:

  1. Welke site is dat? Als ik scoupy.nl doe zie ik alleen wwinneers van vorige akties.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. https://scoupy.com/nl is de site. Via hun app kun je makkelijk je geld terug vragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via verschillende blogs die hierover berichten ben ik zelf ook een gokje gaan wagen in 'gratis producten'-land. Via S.coupy en k.ortingisleuk. Heel veel bruikbare producten vind ik zelf. Ik geef ook dingen weg, en veel kan ik zelf gebruiken zoals O.ptimel puur en B.olletje ontbijtkoek en beschuit. En de L.iga daybreak lijkt me ook erg lekker! De terugbetaalverzoeken moet ik wel direct verwerken anders ben ik bang dat ik het vergeet... ;-)
    En vervolgens niet blijven hangen bij de dure merkartikelen natuurlijk! :-)

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen