woensdag 29 april 2015

Nieuwe aanwinsten

Toen ik op mezelf ging wonen, had ik van mijn ouders een magnetron gekregen. Ontzettend goed bedoeld, alleen had ik (toen al) teveel spullen om het ding normaal neer te kunnen zetten. Bovendien had ik maar één stopcontact. Het besef van een stekkerdoos ontbrak toen een beetje, ik ben echt nooit op dat idee gekomen.

Uiteindelijk heeft de magnetron jaren lang als een extra kastje gediend, ik kon er immers niks mee. Toen mijn zusje met haar kinderen vanuit begeleid wonen op zichzelf ging, had zij wel een magnetron nodig.
Ik heb haar toen mijn magnetron gegeven, hij was toen wel 5 jaar oud, maar misschien twee of drie keer gebruikt.

Toen ik het met dochter over ons wensen lijstje had voor ons huis, gaf zij aan dat ze graag een magnetron in de keuken wil, dan kan ze warme melk drinken (warm gemaakt in de pan vind ze niet lekker).
Op de nieuwe koelkast is plek voor een magnetron. Die stekkerdoos komt er nu wel.

Van het geld wat we hadden gespaard voor koningsdag (123 euro) ben ik gister op pad geweest. Ik heb een mooie voor 60 euro gevonden.

Hij staat mooi op de koelkast.
Ik had nog 63 euro over. Omdat mijn blender voor de smooties is doorgebrand, ben ik gelijk daarvoor gaan kijken.
Mijn broertje die mee was, wist me te vertellen dat ze bij de a.ction nu 8 euro waren. Mijn oude kwam daar ook vandaan, en heeft het niet lang volgehouden.
Bij de media markt hadden ze een mooie kleine voor 20 euro staan.


Hij heeft 4 kokers, waarvan er eentje om het fruit gekoeld te houden. Ik ben erg blij met mijn nieuwe aanwinsten.

De 40 euro die ik over had heb ik in mijn noodpotje gestopt.

2 opmerkingen:

  1. Mijn magnetron is al meer dan 20 jaar oud en doet het nog steeds. ;-) Heerlijk makkelijk zo'n ding. Als ik melk wil opwarmen voor havermout of warme chocomelk, dan heb ik niet telkens en vies steelpannetje op mijn aanrecht staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie aankopen heb je gedaan. En nog wat geld sparen voor je volgende doel.
    Geniet ervan...

    groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen