donderdag 2 april 2015

Nieuwe koelkast deel 2

Gister was het zover, mijn nieuwe koelkast zou komen, en de man van mijn vriendin zou mijn oude koelkast ophalen. Om 7 uur kreeg ik een sms hoe laat de koelkast geleverd zou worden. Dat was een mooie tijd, tussen half 11 en half 2. Een kwartier voordat de koelkast werd geleverd werd ik ook nog gebeld dat ze kwamen.

Van mijn vriendin kreeg ik het bericht dat ze de koelkast niet konden halen.
Ja, lekker dan. Mijn huis is echt niet gemaakt voor twee koelkasten, bovendien heb ik me helemaal voorbereid door alles op te maken en de dag vrij gehouden. Ik heb de koelkast op mp gezet. Meteen kwamen er reacties. Ik heb vriendin gebeld om nog één keer te informeren of ze echt niet kon, de oude koelkast zou hoe dan ook weg gaan. Gelukkig kon ze toen nog wel wat met haar man regelen en de koelkast ophalen.

De nieuwe koelkast staat op zijn plek. Het is een kleintje, 1m50 hoog. Perfect voor mijn keuken, hij is meteen een heel stuk groter. De nieuwe koelkast was 280 euro. Voor de oude koelkast kreeg ik 100 euro + een gezellig dagje weg met mijn vriendin. De nieuwe koelkast heeft me nu 180 euro gekost. Ik ben er erg blij mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten