vrijdag 3 april 2015

Paasdagen

Morgen is het zover, dochter en ik hebben ons eerste weekendje weg van het jaar. We kijken er allebei erg naar uit.

Dochter heeft nu in plaats van haar kinderkoffer een grote koffer, wel allebei met wieltjes. Toen we afgelopen december naar s.lagharen gingen heeft ze heel wat frustratie gehad met de kinderkoffer, hij was te klein geworden voor haar lengte, en daardoor kon ze er niet goed mee rijden. Tijd voor een nieuwe. Die hebben we maandag gehaald bij de a.action. Een mooie rode, voor 12 euro. Het voordeel van de grotere koffer is ook dat ze haar spullen nu echt zelf mag meenemen.

Ik vind de weekendjes weg heerlijk, maar koffers inpakken vind ik verschrikkelijk. Ik probeer wel altijd een aftekenlijst te maken, maar meer dan eens vergeet ik er iets op te zetten.
Over eten hoef ik me nu niet druk te maken, dat is daar meer dan genoeg en bij de prijs inbegrepen.

Dochter krijgt 10 euro voor het weekend, wat ze overhoudt mag ze zelf houden. Dit systeem werkte in s.lagharen erg goed, daar kreeg ze 20 euro (alles is daar veel duurder), en ze maakte erg bewuste keuzes met dat geld. Ik ben benieuwd of ze dat dit weekend weer doet. Dochter is gek op de verf tattoos, die kosten 5 euro. Ik ben benieuwd of ze die tattoos met haar 'eigen' geld even leuk vind.

Hoe dan ook, we gaan erg genieten. Van de rust, van de natuur, van het pretpark, en van de sfeer in het hotel.

Fijne paasdagen allemaal!

5 opmerkingen:

  1. Fijne dagen! Het weer wordt ook beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn paasweekend gewenst! Ik wens je veel plezier!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, zo'n meisje met haar eigen koffer. Geniet van jullie uitje, zodat je lekker opgefrist terugkomt.

    BeantwoordenVerwijderen