maandag 6 april 2015

Weer thuis

Na de geweldige dagen in Drenthe zijn we weer thuis. En geweldig was het zeker. Ik vind Drenthe echt heel erg mooi, en rustig.
Dochter was benieuwd of ze haar nog zouden kennen. Vorig jaar zijn we niet zo vaak geweest vanwege mijn rijlessen, maar de jaren daarvoor zijn we heel vaak geweest.

Het lukt me daar zo goed om mijn rust terug te vinden. In principe hoef ik me daar nergens druk om te maken. Het hotel voelt als een veilige plek. Dochter brengt 's avonds veel tijd door in de algemene zaal, ik blijf liever wat meer op de kamer. 'S ochtends staat het ontbijt in buffetvorm voor je klaar, en eenmaal terug in de kamer is de medewerkster al klaar op de kamer. Ik zorg er altijd voor dat ze niet veel hoeft te doen, bedden opmaken kan ik wel, evenals de vuilniszakjes dichtgeknoopt klaar zetten.

In het park is het klein en overzichtelijk. Er is veel zitplek, en eten en drinken is gratis. Evenals het fruit. Dochter heeft van haar 10 euro 1,60 in het hotel uitgegeven, voor de rest heeft ze alles mee teruggenomen. De tattoo vond ze nog zonde, omdat ze nog geen korte mouwen aan kan. Niemand die hem dan zou zien. Ik vind het een prima beslissing van haar. Zelf heb ik daar helemaal geen geld verder uitgegeven. Het fruit van het ontbijt en vanuit het park, daar kunnen we vandaag en morgen lekker van eten.

Het was een heel erg fijn weekend met heel veel rust in alle opzichten.

5 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat jullie zo'n geslaagd weekend hebben gehad. Vind je het niet eng om dochter alleen in de zaal te laten? Volgens mij heb je wel een heel zelfstandig en verstandig meisje.
    Wij vinden het ook een mooi park, niet te groot en idd overzichtelijk. En dat alles bij de relatief goedkope prijs zit is mooi meegenomen.

    Groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn dochter is heel erg zelfstandig, en ook verantwoordelijk. Ze weet ook heel goed dat ze binnen moet blijven, en daar houdt ze zich heel goed aan. Ik ga meerdere keren even kijken.

      Verwijderen
  2. Welk park waren jullie? Ik zoek ook iets in Drenthe wat niet te groot en te duur is.Loes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We waren in drouwenerzand. De toegangsprijs is 12,50 (juli/augustus 13,50), inclusief eten, drinken en ijs.

      Verwijderen