zaterdag 23 mei 2015

Begroting mei/juni

Gister stond mijn loonstrook online. Ik heb al eerder een begroting gemaakt, maar ik vind het fijn dat ik nu weet wat ik krijg. Ook omdat ik het vakantiegeld al heb uitgegeven aan de fietsen (lekker voorbarig).

Mijn vakantiegeld was 200 euro meer dan ik had verwacht, 700 euro. Mijn totale loon is deze maand 1450 euro.
Mijn begroting ziet er als volgt uit:

  • Huur -                  €510
  • Energie -              €100
  • Water -                 € 50
  • Boodschappen - €150
  • Internet -             € 25
  • Bso -                      €350
  • Sponsorgezin -    € 50
  • Verzekering -      € 20
  • Zwemles -            € 20
In totaal 1275 euro. Deze maand ga ik 200 euro aflossen. Minder dan ik had verwacht, dat komt door de belasting die ik was vergeten. 
Ik moet 286 euro terugbetalen. Dat wist ik, maar in mijn enthousiasme om alles op papier te krijgen, ben ik dat vergeten. 
Het geld van de regeling gebruik ik nu daarvoor, dan is dat ook klaar.

5 opmerkingen:

  1. Je hebt alles weer netjes op een rijtje. Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Netjes! Met een flinke tegenvaller toch nog €200 aflossen doet niet iedereen je na..!
    Knap hoor. De aflossing is nu voor de zorg? Die post zie ik nl niet terug in je overzicht.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil nu eerst de zorgverzekering helemaal aflossen, elke maand extra is 50 euro.

      Verwijderen
  3. Ik mis je maandelijkse premie zorgverzekering. alleen de premie, dus zonder extra aflossing?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die premie wordt tot ik die schuld heb afbetaald, samen met de boete van mijn loon afgehaald.

      Verwijderen