woensdag 6 mei 2015

Blij


Dit is het moederdag cadeautje geworden. Ik ben er heel blij mee dat ik het kon kopen zonder 'mijn' geld uit te geven.

Alle flessen zijn ingeleverd, ik had één flesje erbij zitten zonder statiegeld, het bedrag is uitgekomen op €9,45. Een hoop geld, wat mensen toch zo makkelijk weggooien. Ik was ook niet de enige flessenzoeker, er liepen meer mensen met grote zakken rond.

Nu staat het plantje nog bij mij op de vensterbank te pronken, zondag verhuisd hij naar mijn moeder.

7 opmerkingen:

  1. 't Is een leuk plantenpotje, daar zal je moeder zeker blij mee zijn. En je hebt er hard voor gewerkt, dat zal ze vast nog meer waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je een lieve schat!
    Fijne zondag toegewenst met moeder en dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, en zelf bij elkaar verdiend door op te ruimen wat anderen lieten slingeren. Goed hoor! Je moeder zal vast blij met haar cadeautje en trots op jou zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor!. Mijn moeder woont zo'n 125km van hier en zonder auto even te duur deze keer. Dan maar een kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede onderneemster! Ga zo door, wie weet wat je zo nog extra gaat verdienen,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zie je wat mensen weggooien omdat ze die 50 cent het niet waard vinden om in te leveren. Jij hebt er nu een mooi cadeautje voor.

    BeantwoordenVerwijderen