dinsdag 5 mei 2015

Cashback parade

Gister is de nieuwe cashback parade van scoupy weer begonnen. Deze keer ben ik er erg blij mee, want ze hebben er kwark en leverworst bij zitten. Ook een sixpack 0,0% radler. Die gebruik ik niet, maar ik heb het wel meegenomen en weggegeven. 
Die radler was in de aanbieding, hij was nu €1,30 goedkoper. Dat stond ook op de kassabon, maar in de bevestigingsmail stond dat ik het volledige bedrag krijg. Ik ben benieuwd.

Ook van korting is leuk had ik nog een paar dingen niet gehaald. Als ik toch bezig ben, kan het in één moeite door. Daar kon ik nog mondwater en optie.mel puur halen.

Aan 'gratis' producten heb ik gister €11,90 uitgegeven. En dat voor vijf producten. Van €5,90 (schoupy) heb ik het bericht al gekregen dat het deze week op mijn rekening staat. Van de andere moet ik het nog even in de gaten houden, dat is een bedrag van €7,35.

In mijn potje voor geld terug acties zit normaal 10 euro. Het geld dat ik gister meer heb uitgegeven heb ik van mijn dagbudget afgehaald.
Het potje vult zichzelf weer aan, als het geld terug komt. De €3,20 die er nu meer komt (als het goed is) wil ik in een apart potje stoppen. Over drie weken heeft de buurvrouw haar laatste chemo, van het geld wat in dat potje zit wil ik een mooie bos bloemen halen.

3 opmerkingen:

  1. Ik moet dat scoupy toch ook eens proberen. Ik had er al eens van gehoord, en nu komt het weer voorbij.

    Lief dat je bloemen gaat geven aan je buurvrouw!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ook pas begonnen, bevalt goed hè?! Er zitten hele gangbare artikelen bij, bijna alles koop ik wel, en het komt allemaal wel op.
    Heb je van K=L de Optimel 200 ml pakjes ook gevonden? Ik nog niet.

    Heb pas nog een andere site ontdekt: kassabon korting punt nl . Staan nu ook 2 gratis producten op: rijst en melkdrinkpakjes met smaakje :-)
    Er staat ook een doos bij met 70% korting, dus bijna gratis, mocht je daar interesse in hebben.
    Of was je al bekend met deze site?

    En dan sparen voor een bos bloemen, lief gebaar!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tineke, bedankt voor het delen van deze andere site! groet, Marjan

      Verwijderen