zondag 10 mei 2015

Elke dag moederdag

Vaak zeg ik tegen dochter, elke dag is voor mij moederdag.  Zo voelt het voor mij wel: elke dag met haar voelt als een groot cadeau.

Ik heb zelf niet heel veel met moederdag, ik vind het te commercieel. Toen dochter wat kleiner was sloegen we het gewoon over. Eenmaal op de basisschool ging dat niet meer. Daarom vieren we wel moederdag, maar dan anders.
Ik geef dochter elk jaar een klein cadeautje. Dit jaar heeft ze een doosje bonbons, een kleurboek en een stickerboek gekregen

Ook heb ik bij de supermarkt een doos met high tea hapjes gehaald (kleine cakerolletjes en mini tompoesjes), en mergpijpjes. Ik moet eerst werken, maar vanmiddag als ik weer thuis ben gaan we daar van genieten.

Dochter heeft dit jaar op school iets voor mij geknutseld, ook is ze thuis flink met het plakband in de weer geweest. Ze heeft ook wat van haar zakgeld voor mij gekocht, ze heeft al wel verklapt dat ik het heel erg lekker vind.

Ik bof met zo'n meisje als dochter. Ik zou haar voor geen goud willen missen, ik hou ontzettend veel van haar!

Ik wens iedereen een fijne moederdag.

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je haar ook wat geeft.

    Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dochter zei dat het net leek alsof ze jarig was vandaag, alleen dan zonder slingers. Het was erg leuk :-)

      Verwijderen
    2. Wat fijn dat jullie een mooie dag gehad hebben samen. Wat heb je toch een schat van een dochter! Trouwens, hoe vond je moeder jouw cadeau?

      Lieve groet, Tineke

      Verwijderen
    3. Een schat is het zeker. Ik ga vandaag naar mijn moeder, ik ben benieuwd.

      Verwijderen
  2. Een heel gezellige dag, high tea gewenst met zijn tweetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een liefdevol logje! En wat leuk dat jij haar ook wat geeft. Fijne dag straks.

    BeantwoordenVerwijderen