zondag 28 juni 2015

(Extra) salaris

In mei heb ik heel veel zondagsdiensten gedraaid. Omdat ik van het vakantiegeld nieuwe fietsen had gekocht, had ik bedacht dat ik het geld van de onregelmatigheids toeslag voor de vakantie kon gebruiken. Ik had gerekend op 200 euro extra.

Afgelopen week kreeg ik mijn loonstrookje. Ik kreeg 280 euro extra. Dat is een mooie meevaller. Het mooiste is dat ik dat bedrag komende maand ook extra krijg, ik heb in juni elk weekend gewerkt.
Ik moet zeggen, ik kijk nu echt enorm uit naar mijn vrije weekend volgende week.

Van de belastingteruggave en het extra geld heb ik het hotel al betaald. Komende maand kan ik weer 350 apart leggen, dan is de vakantie bij elkaar.

Ik ben blij dat er zoveel mogelijkheid was dat ik extra kon werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen