woensdag 24 juni 2015

Het schoolkamp

Vandaag had dochter op school de doorschuifdag, een oefendag in de nieuwe klas. Dochter was een week van tevoren al aan het stuiteren bij het idee dat ze een dag naar groep 6 mocht.
Haar fiets leek een stuk kleiner, ze voelde zich erg groot. De hele weg naar school glom ze van trots, ze was een bovenbouw er.

Ook heeft ze de brief gekregen over het kamp. Ik moet zeggen, de prijs valt me heel erg mee, €82,50. Er mag in twee delen betaald worden, wat ik ook ga doen. Er is ook een potje voor de ouders die het echt niet op kunnen brengen, daar stort ik 10 euro in.

Een slaapzak moeten we wel aanschaffen, ze gaan op stro slapen, en dan is een dekbed wat minder prettig denk ik. Ook moeten we nog een goede rugzak aanschaffen, maar ze mogen niet veel mee nemen. Aan de rugzak en slaapzak heeft ze aan de volgende kampen ook nog wat.

Voor de rugzak en slaapzak is er 60 euro. Volgende maand gaan we naar de grote stad om te kijken, ik heb geen idee waar ik een slaapzak kan kopen. Maar we hebben nog tijd.

8 opmerkingen:

  1. Wat enorm lief van je om 10 euro te storten in dat fonds.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet niet waar je woont, maar ik heb nog wel een slaapzak te leen, hoor! Ik woon zelf in Arnhem.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zit er bij jullie in de buurt een decathlon. Daar kun je voor een redelijke prijs een slaapzak kopen.
    Rugzakken hebben ze daar ook.
    Nic.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weet niet waar je woont maar in de kop van Drenthe heb ik wel een slaapzak voor je te leen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief van je dat je geld in het potje stopt! Je hart zit op de goede plek, echt super van je!
    Via marktplaats kun je mss een goede slaapzak scoren, rugzakken worden ook vaak aangeboden. Of vraag eens rond via ( als je dat hebt ) facebook of je dat kunt lenen.

    Gr. Boukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lidl en Bristol hebben af en toe slaapzakaanbiedingen.Marktplaats of facebook kan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die prijs valt zeker mee! Fijn dat het ook in twee keer betaalt mag worden.

    Bij Decathlon en Action hebben ze sowieso heel goedkope, goede prijs/kwaliteit verhouding spullen!

    BeantwoordenVerwijderen