dinsdag 9 juni 2015

Jarige Flip

Dochter was er al een paar dagen mee bezig, vandaag zou haar knuffel Flip de beer jarig zijn.

Vanmorgen bij de supermarkt zag ik een slagroomtaartje met 50% korting staan, voor 3 euro. Omdat ik vandaag vrij had was het plan snel gemaakt, vanmiddag vierden we feest.

Bij de a.ction heb ik snel wat kleine cadeautjes gehaald, een pakje klei, plakband met een kleurtje, en een stickervel. Daarna heb ik de huiskamer versierd met slingers en ballonnen, en een stoel voor Flip.

De verrassing was groot bij dochter toen ze thuis kwam. We gingen echt feest vieren. Buurmeisje werd snel opgehaald en mocht het mee vieren.

Dochters dag kan niet meer kapot :-)


7 opmerkingen:

  1. Zo lief dat je dit dan gewoon doet. Ook al moet je soms beknibbelen en goed nadenken wat wel en niet kan. Dit soort onverwachte bijmakertjes zijn vooral fijn voor je dochter. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een leuk idee, wat zal je dochter opgekeken hebben!
    Je bent een lieve moeder. Enneh... nog gefeliciteerd hè :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moeder naar m'n hart !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk idee! je dochter boft met jou als moeder! Bieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo, wat schattig en wat een lief idee!
    Yes gefeliciteerd met Flip en dochter, want die natuurlijk ook een beetje jarig!
    Groetjes, Yente

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke moeder ben je om dit te doen. Mijn moeder/ouders zouden me vroeger voor gek verklaren en zeggen dat ik normaal zou moeten doen. Zo fijn dat jij meegaat in de gedachten van je dochter, dit maakt super herinneringen voor jullie beiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend schattig! Alle opmerkingen hierboven kan ik alleen maar beamen. Je bent een supergave moeder, met een geweldige dochter. Inderdaad vormen dit mooie herinneringen voor later. En nu! :-)
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen