donderdag 16 juli 2015

Bbq

Met de groep uit de kerk waar dochter en ik bij horen, gaan we deze week barbecuen. Er zijn vaker eetavonden, maar daar ben ik nog nooit heen geweest. Deze barbecue is de afsluiting, en daar wil ik wel graag heen.

Van de supermarkt had ik nog negen spaarkaarten voor gratis radler bier. Zelf drink ik geen bier, maar ik vond het zonde om al die zegels weg te gooien, het is toch 4 euro per pak.
Vijf spaarkaarten heb ik aan een vrouw gegeven die hier vaker eten komt halen (via de weggeefhoek). Ze was er ontzettend blij mee. Die andere spaarkaarten heb ik zelf ingeleverd, en de 24 blikjes bier staan nu in de koelkast koud te worden voor de barbecue. Zo hebben er meer mensen plezier van.

De spaaractie van deze keer vind ik leuker, schoonmaakspul voor de wc, dezelfde die ik nu ook gebruik. Zo kan ik een mooi voorraadje gratis bij elkaar sparen.

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je lekker veel spaarkaarten vol gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hebben een hoop kassabonnen gevonden en gekregen :-)

      Verwijderen
  2. Wat leuk om zo te kunnen bijdragen. Ja fanatiek die bonnen najagen loont.

    BeantwoordenVerwijderen