zaterdag 4 juli 2015

De verjaardagsjurk

Elk jaar op haar verjaardag krijgt dochter een mooie jurk. Dat stamt nog uit de tijd dat ik voor kleding afhankelijk was van 'verzamelpunten', dat waren groepen op hyves die spullen inzamelde, en op hyves kon je dan reageren als je iets nodig had. Er is een tijd geweest dat ik zoveel schulden had (en geen inzicht), dat ik geen kleren voor dochter kon kopen. Die verzamelpunten hebben me toen echt heel erg geholpen.

Voor dochters verjaardag zocht ik op mp dan een mooie jurk, en die kreeg ze als cadeautje. Dat is een traditie geworden, want ook al is er nu wel geld voor kleren, die mooie jurk voor haar verjaardag vind ze prachtig.

Ik had al een paar keer op mp en bij de kringloop gekeken, maar nog niks gevonden waar ik heel blij van werd.
Vandaag waren we bij de pri.mark. Ergens verscholen in een rek zag ik een geweldig mooie jurk, een beetje bruidsjurk-achtig. Er hing er nog één in dochters maat.


Dit wordt haar verjaardagsjurk dit jaar. Voor 12 euro heb ik een mooi cadeau voor dochter :-) 

5 opmerkingen:

  1. Oh, wat zal ze blij zijn!
    Mooi hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echte feestjurk. Krijgen we ook een foto als ze hem aanheeft?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie jurk!
    Wens haar maar een fijne verjaardag.

    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je dochter zal er vast heel feestelijk uitzien in die jurk.
    Leuke gordijnen heb je, het lijken (zijn) namelijk dezelfde als die wij hebben:-)

    BeantwoordenVerwijderen