donderdag 9 juli 2015

Gratis cd

Gister moest dochter naar de tandarts. Ze verliest steeds meer haar angst, en laat steeds meer toe, de tandarts was erg tevreden.

Omdat dochter mijn angst had overgenomen, en ze door een gewone tandarts niet meer behandeld kon worden, heb ik een angst tandarts gezocht. Daarvoor moeten we wel een uur met de bus reizen. Dochter heeft nu een tandarts met wie het klikt, en haar ook heel rustig alle dingen uitlegt en laat voelen op haar handen, waardoor ze vertrouwen krijgt.

Vanuit de bus zag ik een reclame van kruid.vat, bij twee deelnemende actie producten kreeg je een gratis cd van Marco Borsato. Ik ben gek op zijn nummers, maar ik heb alles wat me aan mijn slechte periode herinnerde ooit weggegooid, dus ook zijn cd's, ik heb toen ik midden in die periode zat heel veel steun aan zijn nummers gehad. Maar de gevoelens diue aan die liedjes verbonden waren, die moesten weg.

Toen dochter klaar was bij de tandarts besloten we naar de mac te lopen. Ik voelde me nog steeds niet lekker, en om te koken zag ik niet meer zitten. Onderweg naar de mac, kwamen we langs de kruid.vat. Ik wou kijken wat die deelnemende producten waren. Meer dan 5 euro wou ik er niet aan uitgeven, en ik mocht er van mezelf niet al mijn kast van vol hebben staan. Shampoo, afwasmiddel en tandpasta vielen af, die heb ik voor minimaal een jaar op voorraad. Mijn oog viel op maandverband. Die heb ik niet achterlijk veel, en het is redelijk betaalbaar. Ook de kleine pakjes was de actie geldig. Ik rekende €4,50 af, en kreeg de cd.

Er staan allemaal oude nummers op, voor mij helemaal geweldig. Er stond ook de aankondiging in dat hij weer symphonica in rosso gaat doen. Ik heb meteen gekeken hoe duur dat was, maar 60 euro is me te gek. In plaats daarvan heb ik mezelf als kerstcadeau over twee jaar de dvd daarvan beloofd. Ik ben helemaal gelukkig :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten