woensdag 15 juli 2015

Mijn 'dure' hobby

Voor een tijdje terug kreeg ik via de mail een bestelling voor twee geborduurde geboortetegels. Ik maak er een paar per jaar, en meestal verkoop ik ze weer.



Dit zijn ze geworden, alleen de naam en geboortedatum moesten er nog op geborduurd worden. Voor de lappen samen kreeg ik 25 euro. Daar heb ik twee nieuwe patronen op mp voor gekocht, en mijn voorraad borduurgaren mee uitgebreid. Ik vind borduren een vrij dure hobby, maar zo kost het me niks, het levert alleen een hoop plezier op :-)

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat de hobby zichzelf zo betaald maar een (paar) tientje(s) mag jij er best op verdienen! Als het onbekenden zijn waarvoor je dat maakt, kan je er toch wel wat meer voor vragen? Een borduurwerk levert jullie dan wat extra leuks op. Tijgetje ziet er lief uit!fijne dag,Ingrid (SE)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je dat doet!
    Inderdaad, wat hierboven gezegd wordt; je kunt er best wat meer voor vragen! moet je kijken hoeveel uren arbeidsloon :-) hierin zit.
    Voor een eigengebreide trui betaal je tegenwoordig ook tig euro via internet.
    Gr.Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk. Als ik een ouderwets woord mag gebruiken: snoezig!

    BeantwoordenVerwijderen