vrijdag 31 juli 2015

Nog 7,5 uur

Nog 7,5 uur, en dan heb ik eindelijk vakantie. Drie hele weken. Geen wekker, geen stress, geen gepieker over hoe al het werk moet worden ingehaald, helemaal niks.

De bewoners op mijn werk zijn me al de hele week een fijne vakantie aan het wensen, om zich (en mij) vervolgens de vraag te stellen wie dan hun kamer komt schoonmaken? Ik hou van die mensen, ze laten merken dat ze tevreden zijn over mijn werk.

Dochter is ook heel blij dat ik eindelijk vakantie krijg. Hoe leuk ze de bso ook vind, ze is er de laatste dagen helemaal klaar mee, wat ik mezelf goed kan voorstellen.

Als ik haar straks weer ga ophalen gaan we onze vakantie vieren bij de he.ma. Dochter met een saucijzenbroodje met slagroom (ik heb het niet bedacht), en ik met een kop warme chocomelk met slagroom. Dan is de vakantie echt begonnen. Nog 7,5 uur...

7 opmerkingen:

  1. Oh, wat lekker, behalve die slagroom op een saucijzenbroodje, dat lijkt me niets! Maar als je dochter dat lekker vindt, helemaal goed voor het ultieme vakantiegevoel. Ik wens jullie een super leuke vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een combinatie, als ze het maar lekker vind. Een goede start van de vakantie in elk geval. Heel veel plezier en geniet er van.

    Mijn vakantie is gistermiddag begonnen en duurt "maar" 2 weken.

    groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijne vakantie! vooral de tweede week vind ik altijd zo lekker land duren, de laatste week vliegt voorbij met dingetjes die je ook no wilde doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vakantie! Wat een gekke combinatie haha, maar als zij t lekker vind ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk gevoel voor beiden. Veel plezier, ook met het inluiden van de vakantie. Ingrid (SE)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele fijne vakantie gewenst voor jou en dochterlief! Geniet van die rust en tijd met DL samen!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne vakantie en geniet er van!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen