woensdag 22 juli 2015

Om het makkelijk te maken

Van de week schreef ik over een mail van vgz, waarbij ik me af vroeg of hij echt was of niet. Vandaag kreeg ik de activatiecode voor de smsfunctie van de DigiD, en kon ik inloggen op de site van vgz.

De mail die ik had gekregen bleek echt, er stond een factuur van 18 juli klaar. Gelukkig is vgz erg duidelijk.


Wij hebben de afgelopen tijd te veel bij u in rekening gebracht. Wat betekent dit voor u? U hoeft deze periode niets te betalen. Bij deze brief ontvangt u een factuur. Onderaan de optelling ziet u het bedrag dat u terugkrijgt.

Door u te betalen: €0,00
Door u te ontvangen: €0,00

Tja...teveel betaald? Dat lijkt me niet. Ik heb me voor niks druk gemaakt denk ik.

1 opmerking:

  1. Kan dat iets te maken hebben met je ingehaalde betalingsachterstand? een soort eindafrekening?

    BeantwoordenVerwijderen