dinsdag 21 juli 2015

Ontzettend blij

Dochter en ik gaan graag weekendje weg. Ik om te ontspannen, en daardoor weer te kunnen opladen. Dochter vind het vakanties in het weekend.

De twee plekken waar we heen gaan zijn drouwener.zand en slag.haren. Drouwen is goedkoper, doordat het een alles-inclusief park is. Maar slag.haren is ook heel erg leuk.

Vorig jaar zijn we daar via vakantie veilingen heen geweest, met pakjesavond. Dat was een onvergetelijke ervaring. Al die lichtjes in het donker, echt geweldig. Ook de parade met afsluitend het vuurwerk, het was zo ontzettend mooi. 
Eerlijk is eerlijk, het was wel koud. Maar de warme chocomelk met slagroom heeft nog nooit zo lekker gesmaakt.

Gister kreeg ik één van de vele nieuwsbrieven van slag.haren, met zoals de titel vermeldde, een geweldige aanbieding. Meestal open ik dat soort mailtjes niet, vooral niet als ik er gevoelig voor ben. Maar gister wel.

Die geweldige aanbieding ging over de winter slag.haren. En als 'vaste' gast, kreeg ik 25% korting. Nieuwsgierig ging ik naar de site. De prijzen vielen me heel erg mee, vorig jaar heb ik 30 euro minder betaald, maar dat was last minute. 

Zelf de luxe huisjes, waarvan ik tegen dochter altijd zeg dat als ik het geld heb, we daar een keer in logeren, waren betaalbaar. De keuze was snel gemaakt, met pakjesavond zitten wij in slag.haren, in een super luxe huisje, waarvan we normaal alleen de buitenkant kunnen bewonderen.

De 200 euro die het kost, kan ik in drie keer betalen, twee keer 50 euro, en drie weken voor aankomst 100 euro. Ook kunnen we nu nog sparen, zodat de warme chocomelk niet meteen een probleem is.

Ik kijk er nu al naar uit, ik heb er heel erg veel zin in. Dochter kan het nog moeilijk geloven dat we echt in zo'n groot huisje gaan, maar dat komt nog wel :-) 

3 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk!
    Fijn om naar uit te kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk vooruitzicht. En net wat je zegt je weet het nu al dus kun je er voor gaan sparen. En je kunt het gelijk als Sinterklaascadeau gaan beschouwen met mss nog een klein cadeautje in het huisje voor dochter.

    groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat je nu al voorpret hebt! Zo is het het je geld dubbel en dwars waard.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen