donderdag 30 juli 2015

Oude kleren hergebruiken

Gister kwam dochter naar me toe. Ze weet dat ze niet op mijn slaapkamer zonder toestemming mag komen (in verband met cadeautjes), maar ze had een zak met oude  kleren gevonden, bestemd voor de kledingbak. Of zij en buurmeisje die mochten hebben op poppen kleren van te maken.

Gewapend met mijn naaidoos en stofschaar gingen ze aan de gang. Toen ik een uur later ging kijken waren ze nog druk bezig. De knuffels hadden mooie creaties aan, al dan niet aan de knuffel zelf vastgenaaid (zo bleef het tenminste zitten).

Geweldig hoe creatief kinderen kunnen zijn met zo weinig. En ook heel tevreden.

2 opmerkingen:

  1. Ja, leuk hé. Mijn dochter houdt zich ook vaak zo bezig. Plezier dat ze al heeft gehad van oude lapjes stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig...! <3
    Ik zie het ze doen, en plezier hebben... ;-)
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen