vrijdag 24 juli 2015

Shoppen

Vandaag had ik een vrije dag. Erg lekker. Omdat ik dochters bso dagen al had doorgegeven zonder dat ik mijn rooster wist, kon ze vandaag ook naar de bso. Dat gaf mij de kans de laatste cadeautjes in huis te halen.

Haar grote wens waren skeelers, maar die konden we nergens vinden in haar maat. Ik ben vandaag naar een overdekt winkelcentrum in de grote stad geweest. Misschien dat ze daar wel iets hadden.
Bij de twee grote speelgoedketens helaas niks, net alsof kinderen vanaf maat 35 niet meer buiten spelen.
Teleurgesteld bedacht ik me dat ik het nog bij de blok.ker kon proberen. En ja, ze hadden nog twee dozen in verstelbare skeelers staan, in haar maat.

Dochter weet niet beter dat ze die skeelers nog niet op haar verjaardag krijgt, omdat ze nergens te vinden waren. Zo wordt het toch nog een verrassing.

Bij de kruid.vat kocht ik een doosje met poezenstickers voor 50 cent (in de opruiming). Bij de he.ma kocht ik drie flesjes nagellak. Als laatste ging ik naar de boeken voordeel. Soms hebben ze daar leuke dingen.
Ik heb daar twee dvd's gekocht met 1+1 gratis (happy feet 1+2), nu samen 8 euro. Ik heb er ook twee leuke prentenboeken gevonden, samen 6 euro. En wat frozen spullen, bij elkaar 9 euro. Als laatste zag ik in de koopjeshoek de actie 'het tweede product gratis'. Ik heb voor mezelf een afgeprijsd boek genomen, en een ontwerpboek voor dochter kreeg ik er gratis bij.

Met wat ik al in huis had, krijgt dochter een hoop cadeaus. Ik denk wel dat ze er blij mee is, het sluit goed aan bij haar interesses. Ook voelt het goed dat ik niet mijn hele budget heb gebruikt.

3 opmerkingen:

  1. Skeelers zijn echt zaken die ik bij kringloop koop bv in zeer goede staat verkerende Roces voor 7,50 nieuw ruim 150 euro :) dan is de keuze snel gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die van dochter waren 30 euro. Omdat het haar grote cadeau is, vind ik het een prima prijs. Ik ben blij dat ze graag buiten speelt.

      Verwijderen
  2. Wat fijn dat je ze nog hebt gevonden, grote verrassing voor je dochter. En als het budget er is dan hindert het toch niks waar je het haalt. Het moet maar net treffen dat ze bij de kringloop te vinden zijn. Hier ben ik ze namelijk nog nooit tegengekomen.
    En het leukste is alles apart inpakken en lekker veel uitpakken. Zoon is volgende week (ook) jarig en krijgt ook veel cadeau's want niet zulke dure wensen. Eigenlijk helemaal geen wensen maar wat er komt vind hij wel heel erg leuk.

    groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen