maandag 27 juli 2015

Supermarkt

Sinds kort hebben we hier een jum.bo. Ik vond het leuk, ik kende de supermarkt alleen van de reclames. Wees maar niet te blij, waarschuwde collega's me, het is een dure supermarkt.

Nu hou ik niet van vooroordelen, en ik ben gaan kijken met dochter. Met die laagste prijs garantie kunnen ze met de a-merken niet duurder zijn dan mijn eigen supermarkt.

Dochter was meteen net zo enthousiast als ik, wat een lekkere dingen hebben ze. Maar inderdaad, ook best prijzig. Mijn vaste supermarkt blijft voorlopig nog steeds mijn supermarkt. Dochter en ik hebben afgesproken maximaal één keer in de twee weken naar de jum.bo te gaan. Daar kiezen we allebei iets lekkers uit en een flesje drinken. Buiten de kassa hebben ze een stel bankjes staan. Daar eten en drinken we. Net een overdekt terrasje, alleen wat goedkoper. En samen met dochter heel erg gezellig!


6 opmerkingen:

  1. In ons dorp zijn er naast 2x Jumbo alleen een AH XL en een Plus. Dan is de Jumbo (met A merken en eigen merk de rest koop ik niet) flink voordeliger. Daarnaast vind ik 1 van de winkels in ons dorp heel fijn. Aardige behulpzame mensen en mooi assortiment. Ook parkeren is daar goed geregeld.
    Nic

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier een Lidl op 5 fietsminuten en er naast een bakker en er tegenover een streeksuper. Alles in de buurt dus. Bij Jumbo kom ik nooit en bij AH xl alleen voor bonusaanbiedingen die ik echt graag wil hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms ga ik naar de J.mbo als ik toevallig daar in de buurt moet zijn en neem dan bananen mee, altijd 99 cent. Soms iets van vlees, groente en fruit wat in de reclame mee en ik vind de lever en pekelvleeswaren daar erg lekker, broodje halfom. Mijn 2 wekelijkse is de L.dl die op 5 min.zit en 1x per week de Al.i die op 15 min. is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier meerdere Jumbo's in de stad waar ik zo min mogelijk kom.Onplezierige winkels en vrij duur.Ik hou het maar gewoon bij H.oogvliet en een keer in de week na het werk even langs appie en de L.idl die daar vlakbij zitten voor de aanbiedingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonen in Jumbo stad geloof zijn er wel 7 maar koop boodschappen overal ook bv Boni en Emte etc... net wat de aanbiedingen zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Juist zeer prettige Jumbo hier. Erg vriendelijk personeel en mooie winkel. Dit in tegenstelling tot AH! Bovendien is het daar altijd er koud, zo koud dat mijn neus er na 1/2 minuut al van begint te lopen..
    En dat Jumbo duur is vind ik wel meevallen. Goedkoop is het niet, maar dat is bv.Aldi tegenwoordig ook niet meer
    Gr.Elise

    BeantwoordenVerwijderen