zondag 30 augustus 2015

Extra werk

Voor mijn vakantie heb ik flink wat extra gewerkt, om de vakantie van te betalen. Vooral in het weekend loont het om extra te werken, vanwege de onregelmatigheids toeslag.

Komende maand waren er geen open diensten in het weekend. Tot de collega met wie ik had geruild vertelde dat ze de geruilde zondag vrij moest vragen. Ik heb meteen gezegd dat ik die zondag wel wil werken. Dat is toch weer mooi meegenomen.

Een aantal maanden geleden had ik in de keuken gezegd dat als de nood hoog was ik daar ook wel wil werken. Van de teamleider mocht het, zolang mijn eigen werk er niet onder lijdt. Dat extra werken is er niet van gekomen.

Vandaag vroeg iemand uit de keuken of ik daar nog steeds extra wil werken.
Ja heel graag, het lijkt me nog steeds een erg leuk team om te werken. Zaterdag mag ik voor de eerste keer drie uur werken, en een week later nog een keer vier uur. Ik heb er ontzettend veel zin in. Als het bevalt mag ik vaker diensten invullen.
Nog een pluspunt aan die diensten, ze beginnen pas om 11 uur. Hopelijk zijn ze in de keuken ook tevreden over me. Een reden meer om me goed in te zetten.

4 opmerkingen:

  1. Dat is ook leuk werk..Ik heb lang voor uitzendbureau gewerkt en als er in mijn werkgebied administratief even een weekje niet was kon spoel og gewone keuken ook altijd nog, ook veel horeca ervaring had ik al.

    War ga je dan doen in de keuken?

    En is dochter dan ook in goede opvang?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Extra werk geeft niet alleen financieel, maar ook een voldaan gevoel.

    Succes

    Wegschuld

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarschijnlijk eten ronddelen (dat doe ik nu ook al elke dag) en daarna in de afwaskeuken, toen ik nog voor het uitzendbureau werkte heb ik dat ook veel gedaan. Dochter gaat die uren bij de buren spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geregeld zo.
    Veel succes!

    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen