woensdag 5 augustus 2015

Op vakantie

De koffers zijn gepakt, de cadeautjes staan klaar om meegenomen te worden, de auto staat voor de deur...wij zijn klaar voor onze vakantie. Vijf dagen lekker genieten, en weer opladen voor de komende periode.

Om ongeveer 11 uur gaan we rijden, dan zijn we volgens de navigatie om kwart over één op plaats van bestemming. Ik trek er langer voor uit, we hebben geen haast. Halverwege de rit hou ik hoe dan ook een pauze, en ik rij lekker op mijn eigen tempo (90 tot 100 kilometer per uur).

Vandaag blijven we in drouwen, morgen gaan we in de omgeving kijken en boodschappen doen. Vrijdag gaan we naar slag.haren, voor zaterdag kijken we wat we gaan doen.

Het gaan vijf ontzettend leuke dagen worden.

10 opmerkingen:

  1. Een hele fijne vakantie gewenst.
    En een goede reis!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie saampjes! Ingrid (SE)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele fijne vakantie, weer is prima! Fijn voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een Heel fijne vakantie! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele fijne vakantie! Aan het weer zal het niet liggen��

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens jullie hele fijne dagen, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pas op voor de wespen in Slagharen.
    Veel plezier!

    Groet,Greet

    BeantwoordenVerwijderen