dinsdag 18 augustus 2015

Winkelonderzoek

Vorige week las ik op het blog van Positief Besparen over roamler, een app waar je opdrachten aan kan nemen, een soort mystery shoppen. Ik werd meteen heel enthousiast, dit wou ik ook.

Een goede reden om een smartphone voor mezelf aan te schaffen. Ik wist al welke provider ik wou, en de dag daarna heb ik daar het goedkoopste toestel wat ik kon vinden bij uitgezocht voor 50 euro.

Op positief besparen had ik al gelezen dat aanmelden alleen kon met een invite, een uitnodiging van een andere gebruiker. Op facebook heb ik me aangemeld voor twee groepen, en binnen een half uur had ik een invite te pakken. Het trainingslevel kon beginnen.

Vanaf gister kan ik betaalde opdrachten doen. Ontzettend leuk. Vandaag heb ik mijn eerste uitbetaling gevraagd, 23 euro. Uitbetalen kan alleen via paypal, maar het stond er ook met tien seconden op.

Voorlopig ga ik hier nog wel mee door, het kan een heel mooi spaarpotje worden

7 opmerkingen:

  1. Leuk! Zou ook wel zo'n invite code willen hebben. Leuk om een zakcentje mee te verdienen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op de facebookpagina van roamler Benelux worden veel invités aangeboden/weggegeven.

      Verwijderen
  2. Internet op je smartphone is dan zeker wel noodzakelijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi bij de nipo vragen ze ook weer mensen die mee willen doen bij hun onderzoekjes. Dit loopt ook lekker op . Je kan bol.com bonnen verdienen
    Nu hebben ze een groot onderzoek over intenet gebruik . Wij doen al heel veel jaren mee envinden net een prettig onderzoeksbureau.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi bij de nipo vragen ze ook weer mensen die mee willen doen bij hun onderzoekjes. Dit loopt ook lekker op . Je kan bol.com bonnen verdienen
    Nu hebben ze een groot onderzoek over intenet gebruik . Wij doen al heel veel jaren mee envinden net een prettig onderzoeksbureau.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij hebben 1jaartje mee gedaan met kijk en luister onderzoek. Dat vonden wij heel vervelend. Steeds belden ze waarom we die avond geen tv hadden gekeken. Nou, ehhh, privé! Verjaardag, buiten zitten, iets anders doe..... Daar zijn we dus mee gestopt. Een goede afweging is dus wel belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen