zaterdag 26 september 2015

Een gezellige avond

Omdat dochter dit weekend bij mijn ouders logeert, was ik gisteravond aan het bedenken wat ik zou gaan doen. Er was niks op televisie, de bios vond ik zonde van het geld, er was geen enkele film waar ik echt warm voor liep.
Misschien even naar koopavond. Maar ik heb niks nodig.

Tijdens mijn gepieker werd er aangeklopt. Het buurjochie stond voor de deur. Of hij bij mij mocht wachten tot zijn ouders terug waren?
De buren waren naar een afscheid van iemand, en hij wou niet mee. Hij is 14, dus op zich niet zo'n heel groot probleem denk ik.
Alleen toen het donker werd, was het minder leuk geworden om alleen thuis te zijn (de buren waren in een file terecht gekomen).

Het was erg gezellig dat hij op bezoek kwam. We hebben meerdere wedstrijden gespeeld met een spel wat we allebei hebben op de telefoon, waarbij ik alle keren glansrijk heb verloren. Toen zijn ouders weer thuis waren vond hij het zelfs jammer.

Ik vind het fijn om te merken dat ook de buurjongen zich veilig genoeg voelt om aan te kloppen bij mij, ondanks zijn leeftijd. Ik heb leuke buren :-)

1 opmerking: