zondag 13 september 2015

Een mooi compliment

Gister had ik (voorlopig) mijn laatste dienst bij het keuken team. Voor het eerst mocht ik in de koffiezaal werken. Voor de gelegenheid had ik mijn nieuwe kleren aangetrokken. De bewoners kennen me allemaal, maar normaal heb ik mijn uniform aan. Zonder uniform wou ik er ook netjes uitzien, ik was tenslotte gastvrouw.

De bewoners waren verrast, maar sommige ook bezorgd toen ze me daar zagen. Of ik nu niet meer bij hun de kamer kwam schoonmaken? Fijn dat ze me waarderen.

Het koffiedelen ging goed, het keukenteam weet van iedereen wat voor koffie hij of zij drinkt. Maar door het aan de bewoners te vragen kwam ik er ook.
Ook met het middageten mocht ik helpen ronddelen. Soep, eten, toetje en als laatste koffie. Het liep lekker vlot door.

Van een andere collega van het keukenteam kreeg ik het compliment dat ik goed doorwerkte en dat het fijn werken was zo. Dat vond ik een erg mooi compliment.

Ik hoop dat ik vaker bij de keuken mag werken, ik vind het erg leuk om te doen. Degene die verantwoordelijk is voor het rooster daar zei dat als hij iets had de diensten zou door mailen.
Voor nu zit het er op. Ik heb mijn best gedaan om net zo hard en goed te werken als de rest :-)

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je met plezier werkt, en dat het gewaardeerd word. Fijn hoor. Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe je zeker goed zo'n compliment en dat heb je verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd fijn om zo'n compliment te krijgen, wat leuk dat zowel je collega uit de keuken als de bewoners je waarderen :-)

    Goed voor je CV om nu ook in de keuken te kunnen werken en daar ervaring op te doen. Voor de toekomst is het altijd goed om meerdere disciplines 'onder de knie' te hebben.
    Je zit in een positieve flow... :-)

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen